FAQ

1. Як створюється програма?

Програму готує Організаційний комітет.

Ми не обмежуємо наших спікерів в тому, що вони хочуть розповісти. Однак, ми просимо щоб спікери дотримувалися загальних тем, що визначаються Організаційним комітетом.

2. Чи можу я виступити зі своєю темою?

Ми завжди вітаємо ваші ідеї та готові розглянути їх в межах Організаційного комітету.

Якщо ви хочете поділитися чимось цікавим, будь ласка напишіть нам  сюди.

Зверніть увагу, що програма створюється в січні – лютому кожного року. Коли програма затверджена, ми не зможемо внести зміни.

3. Як стати спікером чи модератором?

Ми не обмужуємо участь спікерів.

Якщо ви маєте баження виступити чи стати модератором, будь ласка надішліть резюме та обрану тему сюди.

Рішення щодо участі спікера чи модератора приймається спільно членами Організаційного комітету.

4. Чи приймаєте ви спонсорську допомогу?

Так, приймаємо. Якщо ви чи ваша компанія бажаєте допомогти Kyiv Arbitration Days, ми будемо вдячні за допомогу.

Kyiv Arbitration Days, однак, є відкритою платформою.

Ми не беремо плату за виступ та не пропонуємо спікерські слоти за плату.

Якщо Вас цікавлять спонсорські пакети, ви можете ознайомитися з ними тут.

5. Чи покриваєте ви витрати на подорож та проживання для спікерів та модераторів?

Будучи неприбутковою організацією, Асоціація правників України не може запропонувати відшкодування витрат на подорож.

Ми очікуємо, що спікери та модератори відповідатимуть за покриття власних витрат.

Про конференцію

Коротко про про конференцію.

Організаційний комітет

Дізнайтеся хто стоїть за лаштунками Kyiv Arbitration Days.